Omruilen / Retour

1. Klachten - Heeft u een klacht over een  product?
 
Indien u een product zou willen retourneren omwille van schade, gelieve dan eerst ons te contacteren via e-mail op het volgende e-mail adres: klacht@hockeyshop.be

Gelieve in deze e-mail de volgende informatie te willen opnemen:
- Factuurnummer en factuurdatum
- Omschrijving van de schade en hoe deze tot stand is gekomen
- Foto(’s) van de schade (graag zo gedetailleerd als mogelijk)
Gelieve ons minstens 1 werkdag de tijd te geven om op uw e-mail te reageren. Wij nemen contact met u om de verdere afwikkeling te bespreken.

 
2. Omruilen - U wil graag een product ruilen?
 
U kan, zelfs zonder opgave van redenen, steeds een ruil aanvragen binnen twee weken na ontvangst van uw goederen.
Gelieve de instructies te volgen in het volgende puntje (Terugzenden) voor het retourzenden. De kosten van deze retourzending zijn te uwen laste, tenzij het zou gaan om onze fout. In dat geval zullen wij u deze kosten opnieuw vergoeden.
Het alternatieve product dat u graag in de plaats wil hebben, dient u vervolgens zelf te bestellen in de Webshop! Enkel op deze manier kunnen wij u duidelijk informeren over de beschikbaarheid van het gewenste product. Voor de terugzending krijgt u een krediet in uw account dat verrekend zal worden met de nieuwe bestelling.
Ieder jaar verlengen wij het recht op retour voor uw aankopen tussen 1 december en 23 december tot 6 januari van het volgende jaar. Zo hoeft u zich geen zorgen te maken over uw recht op retour voor uw Kerstgeschenken.
 
3. Terugzenden - U wil graag een artikel retour zenden?
 
U kan, zelfs zonder opgave van redenen, steeds een product terugzenden binnen twee weken na ontvangst van uw goederen. De goederen moeten nog ongebruikt en in de originele verpakking (indien mogelijk) teruggestuurd worden. Persoonlijk bedrukte spullen kunnen niet worden geretourneerd of geruild.
 
Terug sturen werkt als volgt:
 
U kunt uw pakket bij het plaatselijk postkantoor inleveren en versturen t.a.v.
Nederland
België
sportshop.com BV
Tielenstraat 13
5145 RC Waalwijk
Nederland
 
sportshop.com BV
Tielenstraat 13
5145 RC Waalwijk
Nederland
 
Graag de volgende informatie toe te voegen aan de terugzending:
* Factuurnummer (eventueel kopie van de factuur)
* Voornaam, achternaam en adres (eventueel kopie van de factuur)
* Uw bankrekening met het te verwachten krediet, normaal gezien betalen wij terug via hetzelfde kanaal als uw oorspronkelijke betaling
* Een telefoonnummer en / of e-mail adres voor vragen (indien beschikbaar)
* In geval van een klacht, uitvoerige beschrijving van de klacht.
* Indien nodig de gewenste, alternatieve artikelen voor het omruilen.
Deze informatie is noodzakelijk voor een vlotte afhandeling van uw retourzending.
De kosten van een retourzending zijn in bijna alle gevallen voor de koper.

 
4. Terugzenden uit het buitenland - U wil een artikel retour zenden vanuit andere landen dan Nederland of België
 
U kunt uw pakket bij het plaatselijk postkantoor inleveren en versturen t.a.v.
 
sportshop.com BV
Tielenstraat 13
5145 RC Waalwijk
Nederland
 
Graag dezelfde informatie toevoegen aan de terugzending als hierboven vermeld onder puntje 3. 
De kosten van een retourzending zijn in bijna alle gevallen voor de koper.
Bij vragen of onduidelijkheid graag op voorhand ons contacteren via info@sportshop.com
 
 
Service
Betaalmethoden
Verzenden
Payment
  • Zeer grote voorraad = snelle levering
  • Huidige en voormalige topspelers beschikbaar voor advies
  • Bestellen zonder registratie mogelijk
  • Vanaf 80€ gratis verzenden binnen België
  • Niet goed, geld terug

Terugbel-Service

Wij bellen u binnen onze openingsuren (Ma.-Vr. 11u-18u) zo snel als mogelijk terug.Via de telefoon kunnen wij u enkel in het Engels of Duits helpen. Via e-mail ook in het Nederlands.

Geef aub uw telefoon nummer inclusief landencode in het volgende veld in en klik op "Terugbellen aub".
  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Twitter